onsdag 18 juli 2012

Nattaktivitet

Sommarnatten omfamnar mig med sin magi. En lång arbetsdag avslutades på vallen. Moneybrother och kul på vallen gänget rockade loss. Nu vill jag låsa fast sommarens sekunder med handklovar i ett element. Vintern kan vänta. Love! Pixel-karneval! Uppdatering: hönsen känner visst för att tortera mig, det finns typ 300 fönster att ställa sig utanför, men de väljer mitt fönster, varje dag står dom en meter utanför och skriker. Snart är dom i mitt rum, värper ägg och pickar mig på knäskålarna. Är det revolution på gång........ Nä nu skall jag hiva ut två kilo oxfilé genom fönstret, så att de blir nöjda.


Att kul på vallen kunde vara så roligt trodde jag inte

Många själar i väntan att på att få sina kroppar tvagade i musik 
Naturerotik *1

Naturerotik *2

Naturerotik *3

Djur

Kärleksförklaring från en soldat ur "Lighthill revolutions kärleksbataljon"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar